sobota, 20 kwietnia 2019

SOŁOWJOW Władimir

Potrzeba trochę czasu, aby zebrać myśli, bo Błotniaka zatkało! Ale gospodin Sołowjow zostanie  potraktowany z należną jego reputacji rewerencją. A ta jawi mi się jako polskie wkurwienie na programowo złą wolę lub pospolitą głupotę, tym bardziej wtedy, gdy płyną one z Rosji. To ja i wielu innych pracujemy nad odwróceniem antagonizmów rosyjsko-polskich i polsko-rosyjskich, nad dzielącym nas fatalizmem, a ten telewizyjny dziennikarski wypierdek jednym głuptackim i z premedytacją zacietrzewionym głosem obraca w nicość nasze wysiłki. Tedy wypada mi przypomnieć, kto odbierał polskie szlacheckie majątki po naszych Powstaniach. I komu te majątki były przekazywane przez carską administrację. Jak więc Sołowjow śmie obarczać Polaków takimi zbrodniczymi dokonaniami. Tam są konkretne liczby i ogólnie można powiedzieć, że 80 procent zasekwestrowanych przez carat majątków przeszło we władanie żydowskie. Więc kto odbierał?
Gospodin Sołowjow formułuje jeszcze najcięższe oskarżenie: "To wy, Polacy, nie naziści, wymordowaliście Żydów"!  Każdy, kto przeczyta kilka moich tekstów może zobaczyć, jak krytyczny stosunek mam do moich współplemieńców. Jednakże ta piramidalna kalumnia przekracza wszelkie granice. Jest więc Sołowjow szkodnikiem, który rusofobię w Polsce chce napompować dla antyrosyjskiej histerii w sobie wiadomym celu. Jeśli zaś prawdą jest, że prezydent Władimir Putin odznaczył Sołowjowa Orderem Aleksandra Newskiego, to uczynił to zapewne przez pomyłkę, i ja na jego miejscu bardzo bym się wystrzegał pochlebstw, którymi go obdarza. Ja, jako polski pan, daję Sołowjowowi najzwyczajniej w mordu - bo taką mam publicystyczną fantazję!
Sołowjow - potworek polackiej rusofobii i troski ojczulka Mołotowa!

P.S.
Dokładny cytat brzmi: "Większość Żydów była zabita nie przez niemieckich nazistów, a przez Polaków". "To wy, kanalie, (Polacy) mordowaliście, prześladowaliście i odbieraliście majątki  (Żydom).
.