poniedziałek, 11 lipca 2022

30 000

 Według różnych badań i relacji, oszalała ukraińska swołocz, dokonująca etnicznej czystki na Wołyniu i pobliskich województwach, wymordowała także ok. 30 tysięcy Ukraińców, którzy nie chcieli mordować swoich polskich żon i dzieci, a także sąsiadów, z którymi pili wódkę, który to napitek rzadko kiedy cementuje sąsiedzką przyjaźń. Pamiętajmy o Nich. Nie każdy Ukrainiec zasługuje na przydomek Ukra!

P.S. Dzisiaj, w Sejnach, obok mojego samochodu zaparkował dokładnie taki sam. Więc zagadałem do jegomościa, że oto spotkały się dwa bliźniaki. Sympatyczny facet z siwiejącą brodą pokiwał głową ze zrozumieniem - jak mi się zdawało - ale nie umiał się wysłowić. W końcu zagadał do mnie po rosyjsku. Odpowiedziałem i rozstaliśmy się w przyjaźni. Ale za chwilę zobaczyłem  jego tablicę rejestracyjną. Był tam złowieszczy znak Ukrainy!